2016. március 29., kedd

A repülő út

Hanna szemszöge:

Reggel felkeltem láttam a telefonomon, hogy 10x hívott Stella.Fel hívtam:
-Szia mi a baj?-mondtam hangosan.
-Szia jövőhéten a tesómnak meghalgatása lesz.
-És hol lesz???
-Los Angelesben és anyáék nincsenek itthon és nekem kell elvinnem, félek.
-Figyeld találkozunk a kávéházban 10.00-kor és megbeszéljük. Oké?
-Jó rendben  van.
-Szia 
-Szia

Stella szemszöge:

-Figyeld Lukas elmegyek Hannával ha van valami hívj.
-Oké szia
-Szia
10 perc és odaértem Hanna izgatottan várt.
-Szia miért örülsz ennyire???
-Azért mert megyek veletek Los Angelesbe...
-Komolyan??-Felugrottam a székből és átöleltem.-De hogy hogy?
-Az lényegtelen.
-De hogy köszönhetném meg neked?
-Á nem nem kell semmivel.

Jövő hét Hétfő:

Hanna szemszöge:

Kiértünk a reptérre még hamar érkeztünk mert még volt fél óra.
Leadtuk a bőröndünket és INDULÁS A REPÜLŐRE még sose ültem repülőn.
Az első 5 órában csak uladt Stella és Lukas én csináltam pár képet.:
Én is elaludtam pont tíz perc volt és landoltunk a hangosbemondó mondta, hogy csatoljuk be az öveinket.

Stella szemszöge:

Mikor megláttam felülről LA akkor majdnem elájultam azt hittem egy állom!Hallottam hogy azt mondták, hogy landolunk felkiáltottam, hogy:JUHÉÉÉ!!! Mindenki rám figyelt erre elkezdte Lukas hogy ez hülye mindenki ell kezdett nevetni mikor elfordultak nyakon vágtam Lukast!!!
Megérkeztünk hívtunk egy taxit és indultunk a házhoz, mikor mrgláttam majdnem elájultam!
Hanna képei:

Kriszti  
Remélem tetszett!!! :D :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése